perjantai 1. maaliskuuta 2019

Kosteudenpoistokanat Huisku ja Kanatuinen

Minulla oli koko talven mielessä että pitäisi tehdä kosteudenpoistajatyynyjä autoon, kun lapset tuovat niin paljon lunta autoon ja sitten on lasit huurussa sisältäpäin. No eipä tullut tehtyä kovin ajoissa. Ensin piti löytää silikonipohjaista kissanhiekkaa, eikä sitä tietenkään omasta lähikaupasta löytänyt. Seuraavaksi tökki ihan hirveästi siinä, että ei nyt vaan jaksa nostaa ompelukonetta mihinkään pöydälle suoraa ommellakseen, tavallinen ompelukone kun on koneistani ainoa joka ei ole vakituisesti pöydällä ollessaan helpoin siirrellä.

Onneksi oli ideoita päässä hautumassa, niin sai lopulta tyynyt aikaiseksi. Olin nähnyt instagramin mainosten ansiosta kuvia todella söpöistä imetystyynyistä, jotka ovat kanan muotoisia. Olin heti alunperin sitä mieltä. että samantyylisten tyynyjen tekoa pitää vielä joskus kokeilla, mutta ei imetystyynyksi kun ei sellaiselle tarvetta ole. Niistä inspiroituneena sitten piirtelin oman kanakaavan tähän tarkoitukseen, vihdoinkin omia kanatyynyjä ja ihan oikeaan käyttöön vielä! Materiaaliksi valikoitui täytekissanhiekan lisäksi vanhat verhot.

Nyt minun autossani sitten asuu kaksi kanaa, tytön puolella tuo vasemmanpuoleinen jonka hän nimesi Huiskuksi, pojan puolella itse nimeämäni Kanatuinen. Kumpikaan lapsista ei keksinyt toiselle kanalle nimeä vaan se annettiin minun tehtäväkseni, pitäähän sitä kanalla nimi olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti